niedziela, 15 stycznia 2012

Zielono w zimie. Groszek z makaronem.


Szybki obiad na zabiegany, zimowy dzień. W ulubionej miseczce, z ukochanym groszkiem i makaronem. I mnóstwem ziół. Przy ulubionym serialu, gdy za oknem ciemno, a obok (wziąż!) świeci choinka.
Lubię wczesne ferie ;).

Makaron z kurczakiem, groszkiem i pieczarkami /2 porcje/:
  • 2 porcje makaronu (u mnie pełnoziarniste fusilli)
  • 300g piersi z kurczaka
  • 5 średniej wielkości pieczarek
  • 3 garście mrożonego groszku
  • tymianek
  • bazylia
  • oregano
  • sos sojowy do smaku
  • pieprz
Makaron gotuję al dente. Kurczaka czyszczę, kroję w mniejsze kawałki i przyprawiam ziołami oraz pieprzem. Smażę na patelni grillowej. Dodaję pokrojone pieczarki i duszę przez kilka minut. Po tym czasie dorzucam groszek, podgrzewam jeszcze chwilę i doprawiam do smaku sosem sojowym (oraz pieprzem i ziołami, jeśli trzeba). Łączę z makaronem. Podaję posypane natką. 

Źródło przepisu: przepisoweinspiracje

12 komentarzy:

  1. Miseczka rzeczywiście urocza, całe danie wygląda bardzo smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Groszek i pieczarki to dla mnie połączenie idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Makaron z groszkiem jest pycha. Często z mamą robię podobny na szybki obiad, w zabiegany dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie :) Uwielbiam takie makarony, mogłabym je jeść na okrągło ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię na obiad dania z makaronem, fajna propozycja

    OdpowiedzUsuń
  6. też masz ferie? a mogę tak z ciekawości spytać jaką miałaś średnią?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 4.35 ;)
    gimnazjum skończyłam z 5.4....

    OdpowiedzUsuń
  8. a dużo się uczysz? Bo bardzo dobrą średnią masz,pewnie dużo Ci czasu nauka zabiera?

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc, to nie ;) większość informacji wynoszę z lekcji, zadania domowe odrabiam wieczorem przed telewizorem, a materiał na sprawdzian przeglądam kilka dni wcześniej tylko w przypadku przedmiotów, które sprawiają mi problem (polski, geografia, hisotoria...)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ile godzin dziennie poświecasz nauce? tez jestem w 1 liceum i nauka zabiera mi baaardzo duzo czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. tak jak napisałam ;) na codzień w ogóle się nie uczę, tylko odrabiam lekcje pisemne wieczorem przy serialu (ok. godzina), a jak się uczę do jakiegoś sprawdzianu, który sprawia mi kłopot, to.. nie wiem, ok. godzina nauki teorii dziennie? gdzieś tak ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis?
Skomentuj, będzie mi bardzo miło :).